2009年11月23日 星期一

Day 2 ~ 02-11-2009 星期一 晴

名古屋→伊勢神宮→名古屋 (宿名古屋Sunroute Hotel)

今早到JR駅吃早餐,Mermaid Café的食物相當不錯,環境亦舒適。















早餐後乘坐08:10-09:34近鐵列車到宇治山田,近鐵的班次並不準確,遲了五分鐘才開車,到著時間亦遲了十分。
















宇治山田駅很大,但人不多,顯得有點冷清。沒打算到外宮遊覽,就在駅前直乘巴士到內宮,車程祗需十多分鐘,持近鐵五日廣域周遊券可免費乘搭。

其實買這個周遊券主要就在這天使用,餘下四天行程都不在使用範圍,即使如此,連來回空港特急車票及巴士在內,就已節省了二人車費共4,920日圓,相當划算。


























到達內宮入口已出現人潮,想拍張到此一遊無人照全沒可能,明天不知有何盛事,內宮到處進行粉飾工程,又有攝製隊在拍攝。


















































































































五十鈴川河水非常清澈,景色優美,園內古木杉天,感覺心境平和。





























































































































來參拜的善信川流不息,在圍欄隙縫可窺見內宮及遷宮預設之地。























































我們用腳架拍照玩了好些會兒,一時許饑腸轆轆才到買物橫町找吃。










































































橫町人頭湧湧,走到人家遊記提過的すし久,決定午餐就在這裏,登記後將鞋放好,便跟隨侍應上二樓。原來二樓滿是人客,全都坐到榻榻米上,坐位有點擠迫,我倆都有膝痛,不想盤膝而坐,結果被安排到另一邊倘大的個室,好舒服耶!

























































伊勢海老個子不大,但很鮮甜;鰹魚套餐十分豐富,米飯很好吃,單點的梅酒非常甘香,飯後在商店街看到有售,立即買一瓶回家。




















































































































綠茶雪糕不夠滑,松阪牛串沒有肉香,油膩又韌,價錢超貴,是全程最劣食品!











































接近四時天色漸黑,風很大,天氣很冷,不想到夫婦岩吹風,還是乘巴士到鳥羽駅,早點回名古屋為上策。

鳥羽駅鄰近海旁,景色不錯,但靜得有點淒涼!

在月台候車期間,旅伴買了個飛驒牛肉包,吃了一半,將餘下一半包得好好的遞給我,那時我剛好站在垃圾桶附近,以為他想我將膠袋棄掉,順手便扔到桶裏,旅伴問我為何不吃,這時才知自已擺烏龍,二人在月台笑爆!





























六時半回到名古屋,隨即轉乘地下鐵到榮,在松坂屋南館十樓蓬萊軒吃馳名的鰻魚飯,這晚不用等候便可入坐。服務員遞上說明書,示意有三種食法,當中原味吃法中規中矩,伴蔥、芥茉及紫菜最好吃,泡茶吃法則不合口胃。





















飯後散步於明月映照之下,心裏滿足得很。



















在酒店附近便利店,買到最喜愛的超大粒蘆薈乳酪,伴著富有柿吃,好美味啊!

11 則留言:

supageti 提到...

唔知我幾時至去到伊勢神宮呢?哈哈!

maymay 提到...

師姐未去過伊勢神宮架咩?
等遷宮果時去睇祭典啦~~

largeheadboy 提到...

謝謝網主~

外宮唔值得行咩?
我見到話搭的士去內宮才六百多 yen,兩個人搭仲平過搭巴士,我張係 jr pass 呀~
jr 好似車程長啲啲
鳥羽你地係到一到咁囉?

naruto 提到...

好多相,最深刻竟然係。。。。Katherine Hamnett隻錶,富貴呀你

ps:原來係酒鬼

maymay 提到...

大頭:
看人家遊記,外宮冇乜特別,留多d時間行內宮同夫婦岩好過,要記住好早天黑架。
宇治山田駅坐巴士去內宮要成廿分鐘,照計的士冇咁平喎,查清楚先啦~
我地淨係响鳥羽駅搭車咋,不過真係好靜、好大風、好凍呀~~

naruto:
富你個頭,n年前七折買架,有幾貴吖,戴左咁多年,乜都抵啦~

更正:我係人,唔係鬼~~

lau2tang 提到...

條橋本來係石屎橋,我四月去那次,見到佢地拆咗道石橋,起緊一道新ge,唔知係咪慶祝新橋落成呢?
好想食鰻魚飯呀)))))))))

rempei 提到...

嘩~~呢日行程好充實又好精彩呀~~搞到我好想出發呀,真係要努力搵錢兼儲錢呀~~~

maymay 提到...

劉鄧:
宣傳單張寫"宇治橋渡始式",係咪新橋開通儀式呀?
我覺得鰻魚飯都係宮島至好吃~

薯嘜:
我地行得太慢,玩影相又玩得太耐,買物橫町都未行晒呀~
錢,你有嘅,快d出發啦~~^^

largeheadboy 提到...

我見人地遊記係咁寫,話外宮出面啲的士貼晒價錢出嚟招徠客人。到時睇下點喇~
唔,或者我都會行一行外宮,一場嚟到吖嘛~

lau2tang 提到...

我估係啩~

maymay 提到...

大頭:如果有咁平的士梗係搭啦~

劉鄧:唔該~