2009年12月2日 星期三

Day 5 ~ 05-11-2009 星期五 晴

金沢→白川鄉→高山{宿高山Alpina Hotel}

吃過早餐美味的煮物,便辦理退房手續。這酒店價格相宜,質素不俗,希望有機會能再入住。















乘坐8:45-10:00北陸鐵道高速巴士往白川鄉,巴士開的頗快,路上暢通無阻,未至十時已到達目的地。















將行李寄存在觀光案內所,寄存費是每件300日圓。


















跟旅行團來時,因時間關係,沒上展望台,今次重遊目的,就是要一嘗心願。趁著早上人潮稀少,先乘車上展望台,一睹白川鄉全貌。雖然今天白川鄉被煙霞濃罩,但美態依然,好迷人啊!

























十一時多回到地面,知道自已需要更多時間慢慢欣賞這個美麗地方,立即走到觀光案內所的售票口,將二時前往高山的車票,改遲一句鐘,事後證實,應該再遲兩句鐘才夠。





































拍些照片後,便到車站旁的古太神午膳。這家店子不大,採自助購票形式,想不到十二時已食客滿堂,我們購票後,等了一會才有位置。食物上桌速度很快,飛驒朴葉味噌牛肉香濃冶味,可樂餅鬆脆可口,炭燒牛串肉香不油膩,難怪這裏食客不絕,大家來遊時不要錯過。






















































餐後遊客漸多,進入白川鄉的吊橋人龍不絕,我們也跟隨入村。



















合掌屋建築獨特,沒用上一釘一瓦,






























































































色彩艷麗的銀杏及楓樹,襯托著樸素的合掌屋,別有一番景緻;

























































偶爾一株柿樹、長長的蘆葦、農家擺賣的新鮮蔬菜,都總能將我等城市人心神攝著。
























國家指定重要文化財~和田家,時間所限,我們沒有付費入內參觀。


農家收割的蘆葦,應該是為更換合掌屋屋頂之用。



一路邊行邊吃,嚐到甘香的白川茶、飛驒牛肉包、又吃到美味的栗饅頭,後悔沒多買兩個回酒店做消夜。








不經不覺又是時候離開,在車站候車時,仍見旅遊車載著一批又一批的旅客來臨,好不熱鬧;不過,我還是喜歡早上寧靜的白川鄉多一點。

往高山的車程祗需五十分鐘,到達後隨即到酒店取房,職員會教你怎樣使用自助check in機,房租直接存入機內,電腦卡便會自動彈出。




高山Alpina Hotel的房間新淨,雙人床非常寬大,景觀開揚,十分舒適。




稍事休息之後,天色已黑,天氣清涼,走在寧靜的內街,我感到身心舒暢。

往找米丸家途中,經過飛驒牛肉壽司的小店,裏面祗有兩位人客在吃麵,我們下單後,老實不客氣,找個位坐下,裝了兩杯「無料」綠茶,靜靜等待本是外帶的牛肉壽司。等候期間有客人購買外賣,留意到店主伯伯很用心的做食物,對我們這等”小顧客”亦招呼周到,心裏感動。墊著牛肉壽司的米餅原來很好吃。















吃完壽司,繼續向前行一個街口,便找到米丸家,傳說中的帥哥廚師沒有見到,眼前做牛玉燒的,是位笑容親切的女店員。我們要了牛玉燒及炭燒咖啡,前者口感特別,米丸子軟糯,餡料是冶味多汁的牛肉和大蔥;咖啡則香濃滑溜,非常順喉,是全程最好的咖啡。











































鍛冶橋附近的商店,大部份都已關門,祗有兩、三家店舖在營業,我們買了蘋果,覺得價格比名古屋貴很多。

晚餐就在一家麵店吃叉燒拉麵及雲吞,麵條是自家製的,但我覺得沒什麽特別,不過沒有用上我最討厭的梘水,己經很好了。





























八時多,又走到高山駅,對面幾家紀念品店還在營業,燈火通明,非常熱鬧,我們在這裏也有少許收獲,再買杯乳酪便返回酒店浸溫泉。















這晚浴場有位男賓,滿身酒氣,步履不穩,但仍然往浸溫泉,不怕對身體有害麼?

25 則留言:

supageti 提到...

依條線(金沢-白川鄉-高山)真係值得一去再去。

maymay 提到...

師姐:
呢條線風景靚,又有好野食,一定要再去,細意欣賞。

Ellen老師 提到...

當日我的房間比你再闊,我的衣櫃跟書桌並排,所以床尾好闊!

naruto 提到...

好細心呀,連厠所相都有,真係照顧唔同階層嘅讀者

正經嘅,真係靚,如果有太陽就真係無敵,下次去日本會諗諗

largeheadboy 提到...

黃葉斑斕的山頭好靚呀!有機會我都要行多一次呢條線~

maymay 提到...

老師:
間房好大架,不過呢個角度影得好似好窄咁咋,我超鐘意呢間酒店。

naruto:
我都估唔到呢日白川鄉會有煙霞,鄉郊地方唔係冇浮流粒子架咩?唔明!

大頭:
下年秋天去啦,天氣好舒服呀~~

supageti 提到...

師妹:煙霞唔係一定由空氣中既懸浮粒子形成嫁呢 ~~ :P

maymay 提到...

師姐:
咁煙霞同霧係咪又唔同架呢?
我覺得呢日唔係霧,總之就矇朦地咁,望山好唔清晰~~

supageti 提到...

咁要請阿前地理老師出黎講解下 ~~~ ^^

Ellen老師 提到...

前地理老師而家轉修日文喎~~~

largeheadboy 提到...

前地理老師撈唔掂至唔做老師咋
地理嘅野完全唔識架!

maymay 提到...

代老師答:唔係呀化~~~@_@

rempei 提到...

白川鄉寄存費以往是每件200日圓咋,真識得揾食喇!

牛玉燒點解香港無人整呢?

largeheadboy 提到...

係呢,灰矇朦會唔會係因為網主視力有問題呢?

supageti 提到...

代師妹答:唔係呀化~~~@_@

maymay 提到...

薯嘜:
日本經濟差吖嘛,比人賺下囉~^^

香港仲未有人做牛玉燒,你可以諗諗喎,話唔定你靠佢發達喎~~

前地理老輸:
我就係眼矇矇至識錯左你呀,陰功~~~

師姐:
唔該晒!^o^

lau2tang 提到...

哈哈~笑死我囉~
薯嘜,呢個絕對係商機,諗諗佢啦~

話時話,我見日本有好多設施同服務都加晒價,好似由草津坐接駁巴士去輕井沢啦;我最鍾意食ge大阪老人家公仔芝士蛋糕啦;雪米糍啦都係。

maymay 提到...

劉鄧:
我都覺得今次洗費大左好多,尤其係食方面。

匿名 提到...

網主,
您好, 請問去白川鄉的巴士飛,是否在網上訂,我去英文版面無得預訂,所以就入日文版面,但好似要先登記做會員,但我入名字個欄攪唔掂,請可否告訴我做,謝謝

maymay 提到...

匿名:
我都係因為唔識入名字,所以請朋友幫我代訂架。
但現場所見,到白川鄉的巴士並唔多人,若是淡季,去到日本先買票應該冇問題。

匿名 提到...

網主,
唔該你,我係打算農曆新年去,都唔知算吾算淡季,噤唯有去到先買票,多謝你解答,吾好意思,請問如果有問題可否問你?

maymay 提到...

唔駛客氣,其實我唔係識好多架咋,希望幫到你啦。

提一提你,白川鄉每年二月都會有七日點燈祭,不過唔日子年年唔同,到時會好多人架。

係呢,你叫乜名呀?

匿名 提到...

我叫亞儀呀,請多多指教,我現在慢慢嘗試自由行去日本,不過都係簡單路線,因為好多都唔識,希望以後您可以幫下我!
另外,可以叫你MayMay嗎?

maymay 提到...

亞儀:
人人都叫我maymay啦,當然冇問題~^^

你第一次自由行去日本嗎?

匿名 提到...

maymay:
唔係第一次,去過三次,不過都係簡單路線,諗住去多幾次熟悉,先去複雜囉!